orange bord

Jag har varit en bortskämd jävla singel i sex år. Jag har ätit vad jag velat, gått och lagt mig när jag vill,skött den dekadenta inredningen, handlat kläder för alla mina pengar och levt på nudlar.
 
Ja, ni fattar, jag har gjort precis som jag vill. Och nu måste jag lära mig att anpassa mig. Och eftersom jag är en bortskämd snorvalp så känns ju det skitsvårt. Särskilt det här med inredningen, Jonas gillar "enkelt", medans jag vill ha 70-talsstil blandat med någon bohem-indiskt-stuk. Har försökt övertala snubben i två veckor nu hur JÄVLA SNYGGT DET VORE MED ETT ORANGET BORD. Han köper det inte. Har tillochmed googlat upp en bild på ett läckert orange bord. Nepp. 
 
Surar som en unge som inte får den 513 jävla bratz-dockan. VILLHAVILLHAAA SNYYYYYFFFT!! 
 
Ja jag vet, det är dags o växa upp lixom.
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker att du ska bestämma pga att bordet var assnyggt.

Svar: I know! Ska hälsa Jonas det!! ;)
din apa i etern.

2012-08-15 @ 21:35:56
URL: http://wahoonieshaped.blogspot.com
Postat av: hogie

Assååå.. Har du sett Mitt stora feta grekiska bröllop? Det funkar. Få honom att tro det är hans idé. Det sviker aldrig.

Svar: haha!! ja, ska testa!! lätt! eller så smyger jag in grejer, bit för bit, så han inte märker något, och sen ba "tada!!"
din apa i etern.

2012-08-21 @ 13:16:52
URL: http://hogieskill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0