steve mcqueens kompis.

Sitter ensam i stora stora lägenheten o kollar på löfbergsskrapan. Den brann tydligen i den igår. Tyckte väl att det luktade lite bränt kaffe.
 
Känns så jävla stort helt plötsligt. Saknar nästan ettan. Närå. 
 
Igår klippte jag en av Vålbergs elit. Han sa att han var Obamas rådgivare. Sen frågade han om jag ville komma hem till honom på filmkväll, då en av hans gamla polare medverkade i filmen; Steve Mcqueen. Jävlar vilken fart jag fick då, klippte honom på 5 minuter ungefär. 
När han skulle betala viftade han med några hundralappar och väste "FYFAN VA MYCKET PENGAR JAG HAR!! DÄ ÄR SOM OGRÄS". 
 
Blev lite halvskraj faktiskt. Drogpåverkade och alkholiserade människor litar jag inte på, man vet fan aldrig vad dom kan hitte på. 
 
BÖ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0