ta det lugnt lille gris

Alltså, hur gör ni för att varva ner? Lugna ner er? chilla lixom. 
 
Jag har varit på högvarv sen måndags. Somnar dretsent, vaknar prick klockan fem och är skitpigg, stressar och oroar mig. Försökte mig på fotvård förut, men då blev jag lite hetsig över hur många ingrodda hårstrån (frisör?!!) jag hade på fötterna och gick bärsärkargång med pincetten istället. 
 
Okej att det är kul att vara pigg, men nån måtta fåräväl vara!! SÅ, ge mig era bästa chilltips tack!!
 
//MVH hyperaktivaLina
 
(P.S, blev helt lyrisk på indiska förut. Köpte en fin postlåda till nya lägenheten)

Kommentarer
Postat av: tilda

spikmatta ffs! jag ligger på min på kvällarna, när jag har ont nånstans, när jag är stressad, arg, osv. funkar skitbra! :)

Svar: har varit lite anti dom där grejera!! men kanske får testa då! :)
din apa i etern.

2012-08-01 @ 23:55:33
URL: http://annaclaratilda.blogspot.com
Postat av: tk

Ingick det inte postlåda i hyran??Det är som om det inte ingår duschblandare.........

Svar: haha! det är inte en postlåda som man har utanför dörren, utan en låda att ha..eh.. post i. ställa räkningar o så i.
din apa i etern.

2012-08-02 @ 07:44:21
Postat av: tk

tänkte väl det....

2012-08-02 @ 21:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0