Godmorgon och sånt!

Ja precis, god morgon alla coola männizkor!

Sitter med kaffeköppa i högsta hugg och sippar i godan ro med ett gäng snus som sällskap. Väntar på att det ska bli kväll så att jag får gå och lägga mig igen, så är det när man blir gammal tydligen, det enda man vill är att sova!!
Regression när den är som bäst.

Igår åkte vi till bergvik (stort stort köpcentrum) och kom nästan aldrig hem. Inte pga snön utan för att när vi handlat klart så kom vi på ännu mer att handla. Tror vi kom hem halv tio?! Och då var vi alltså i två mataffärer. Dyrt ja!!

Imorrn ska undertecknad med hjälp av Hannill bygga ett pepparkakshus!! Förväntar mig ett storslaget resultat och mina arkitekturkunskaper kommer återigen att kissa revir över alla storslagna talanger jag innehar. Hähä.
Eller inte.

Såhär såg det ut sist jag byggde pepparkakshus, det blev "twin towers" med tillhörande flygplan, rök och människor som hoppar ner för byggnaden. Inte så PK nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0