Ledigt vare här!!

Justdetja nu blir det jul i dagarna tre (3)!!! Och jag blir ledig i 5 dagar, helt fantastiskt. Idag var jag och 7 miljoner andra människor på stan o köpte dom sista juleklapparna!! Jag njöt av min ledighet och var både osminkad och oborstad, det är fan ledigt det!!!

På jobbet är jag ju alltid fixad lixom, det tillhör yrket lite, om jag har en schysst frilla så tror folk att jag är en duktig frisör. Så när jag är ledig passar jag på att dra fram skabbighetsfaktorn till max. Oduschad, lortig och med snor i näsa.

Nu inväntas fint sällskap från krillehöla! Då är jag dock inte lika skabbig.

Pözz. Visst ser jag ut som en svarthårig Maria montazami?


Kommentarer
Postat av: Nina

Försöker hålla mig ifrån att kommentera folk utseenden men kan fan inte låta bli. Satan så snygg dunär. God jul!

Svar: Hehe tack!
din apa i etern.

2012-12-24 @ 21:23:29
URL: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0