Nästan ingen morgon fast jo

Imorse vaknade jag vråltidigt, men somnade glatt om - ända till klockan 9.15 faktiskt. Vilket var lika spännande som en kinesisk nudelsoppa då jag började jobba klockan 10.00.
I vanliga fall hade jag gått upp klockan åtta lixom.

Jag är sämst på att stressa så jag försökte käka frulle samtidigt som jag sminkade mig vilket slutade med att jag såg ut som ett polskt luder med sylt i ansiktet. Härmed förbjuder jag migsjälv att multitaska då jag uppenbarligen var rätt dålig på det.

Ikväll ska jag mot alla ryggodds på fest i kristinehamn, är egentligen inte bjuden, men skit i det, är ganska bra på att smälta in. Lika bra som jag är på att härma en sockerbit - fyrkantig och söt.

Såhär stylish ser jag alltså ut idag. Lite amish-stuk på det hela. En kund insinuerade att jag såg bakfull ut. Det är jag inte, bara trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0