Saker som kan blöda

Rubriken syftar ej på min sargade röv.

Förut var jag på massage för att ta hand om sen sargade ryggen. Massagen uteblev då min massör gjorde bedömningen att jag faktiskt var för stel att massera, så det blir vibrasauna (vibrerande bastun) ett par gånger och sen ett besök hos kiropraktorn, sen kanske han kan massera.

När jag kom hem åt jag en ostbåge och lyckades skära mig på fingret så att jag blödde. Rätt intressant, har aldrig hört talats om någon som skurit sig på en ostbåge.
Tror det är kroppens sätt att tala om att den håller på att klappa ihop.

Årets nyårslöfte blir att börja gym så jag i framtiden slipper gå med hjälp av plankor.

Dagens bild är en arg apa som inte är rasist men...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0