Sexy förkylning

Ja skräll att jag blev förkyld vid jul. Blir alltid förkyld vid jul, dock verkar rösten ha tagit mest stryk då jag låter som en slagborr. Men jag är en happy camper och är på jobbet ändå.

Försöker intala mig att jag låter mystiskt mans-sexig. Lite som han som får till det med Lisbeth sallader.
Har även varit extremt överpositiv då jag febrade att jag fan ska ut på krogen på lördag. För överdosera kan jang. (JO HANNA DÄ FUNKAR VISST, DU HAR ANVÄNT DET FEL!!)

Tar degen som den kommer men ja gråter inte mindre för det.
Pözz


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan jang så kan du!! höhö!
är väl nåt fel på mig...kan jang o jag är ingen bra kombo?!

2012-12-28 @ 11:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0