Spick and spam

Julen har firats i dagarna tre. Eller tja, skulle firats i dagarna tre, idag blev jag sjuk, skräll. Blir alltid sjuk vid jul. Igår klappade ryggen återigen ihop för mig, låg raklång som en rak räka o tvingade Jonas att massera min stackars rygg. Fan vad ont det gjorde.

I lördags hade jag fint sällskap i form av krillehölingarna. Vi drack öl och testade Karlstads nya "rockbar". Spännande. Det var typ 20 skäggiga karlar och så spelades det lite Metallica. Hm. Sen gick vi o discodansade.
Och det var då själva fan att folk ska tafsa. Ok killar, här kommer dagens tips; TALLA EJ PÅ TJEJER.
Det funkar inte på någon, plus att det är sjukt äckligt. Jag blir dessutom helt hysterisk. Började skrika något om respektlöst och karljävel, hade inte vakten stått så nära hade jag antagligen spöat honom oxå.
Fy fan.

Nu ska jag gå och lägga mig igen, hålle tummera att jag blir frisk till kvällen.

(p.s god jul)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0