aktivert monkey!

Eftersom jag är en slentrianmänniska av rang, rutinernas mästare, bekvämast av alle, har jag tänkt att jag ska bli lite mer "aktiv", försöka bryta rutinerna lite och försöka GÖRA saker efter kneget.

I vanliga fall kan jag deklerara nästan exakt vad jag gör minut för minut varje dag. Nej jag skojjar inte. Jag är en sån jävla rutinmänniska. Värst av alla!! Vilken autistisk människa som helst skulle bli grön av avund av mina exakta vanor. Men jag gillert.

SÅ, den här veckan har jag fan överplanerat allt, varje dag, och det känns spännande och lite nervöst nästan.

måndag; har varit på stan och tagit en kvällsfika! Åt en svindyr macka för 60 spänn och en kaffe. Kaffet var gott, mackan var ej värd pengarna.
tisdag; tvättdag. Och så ska jag färga mammas hår. Moget!
onsdag; ska väl förhoppningsvis färga saras hår och hänga lite! Blir snajsigt.
torsdag; tänkte övertala sara att sola solarium så jag slipper misstas för vampyr igen.
fredag; fest i krillehöla med madde!
lördag; ska eventuellt åka till pappa o Åsa ute i skogen. Har dock ej frågat, meneh...
söndag; klippa mormor o Rolf, gå på bio?

OHH SPENNANDE! pözz.

(P.S, den som bryter mina planer får spö!!!!!!!!)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Klart att du är välkommen.

2012-02-13 @ 22:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0