födelsedag.

22 februari fyller jag ju år!! Blir eh... 21....eh. Och i vanlig ordning har jag skrivit en exellente önskelista!!!

- dammsugare!!! Min dammsugare lär ju vara det värsta som hänt mänskligheten. Det tar fan 30 minuter att dammsuga 26 kvadrat. Illa.
- datahögtalare. Små svarta med asmycket bas!!
- elvisp.
- potatisskalare.
- plattång.
- locktång

- skitmycket pengar!!!
- plånbok
- handdukar, badlakan, från ikea, gärna i bajsbrun kulört.
- svarta korgar att ha ovanför skohyllan där man kan ha mössor o halsdukar o skit i!!
- dra-på-lakan (120 säng!!)
- bodylotion, body butter. älskar sånt klabb.
- fotbad. alltså sånt som man har i vattnet. fotsalt? vafan hetttere...
- blommer. mina dör!!!
- mysiga grejer. typ ljuslyktor och sånt där. eller bara ljus. allt är möjligt.
- rött läppstift

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0