grannarna skojjar till det.

Ja, inatt skojjade verkligen mina grannar till det. Dom skojjade så mycket att dom satte på skojjig, asdålig musik (OMG TAKIDA!!) i flera timmar. Min hjärna ville dö. Så jag satte på lilla al fadji (p3) och försökte somna till det. När jag vaknade lagom till 03.00 så spelades det fortfarande Takida.

Idag hade jag en kund som var så fin. Hon var sådär jävla genomsnäll. Jag blir så himla glad när jag träffar sådana människor, ödmjuka, fina och snälla människor som bryr sig, delar med sig. Och så berättade hon lite om sitt liv, jag blev så jävla rörd att jag hade nästan gråten i halsen. När hon skulle gå ville jag krama henne, men lät bli för det vore nog rätt konstigt.

Kommentarer
Postat av: Karin

Takida... Fyfan. Min kompis har grannar som spelar dålig musik, ofta och högt. Hon brände en skiva med musik hon gillar till dem och la i deras brevlåda :P

2012-02-08 @ 07:55:57
URL: http://incredibleheebiejeebies.blogspot.com
Postat av: tk

NU tycker jag synd om dig!! Takida jisses!!

2012-02-08 @ 08:08:25
Postat av: Dani

Är väl inget konstigt att vilja kramas, man blir ju så glad av kramar :D Mer kramar åt folket!

2012-02-08 @ 12:11:12
Postat av: apan

Karin: HAHAHAHA!!! det är ju skitroligt! Hoppas att dom fattade vinken och spelade skivan!



tk: ja det var traumatiskt, tack.



dani: om jag gick o klippte mig skulle jag iofs inte vilja att frisören kramade mig. Å andra sidan gillar jag inte alls när okänt folk vill kramas. Ohygieniskt ju.

2012-02-09 @ 20:21:56
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0