pancake-day!

Igår hade jag en heldag med Hannill, och även lite med Emmy!! Började dagen med en turné på le stada, köpte en skjorta, läppenna (i fel färg, doh!!) och hörlurar.

Sen köpte jag en korv. gött.

Efter det drog vi hem till Hannill, som var väldigt klämkäck och hurtig, vi skulle äta pannkakor, så hon gjorde egen sylt. Överkurs! Sen kom emmy och åt pannkakor med oss. Och så sjöng dom för mig, plus att jag fick skitfina presenter!! Bäst! Fick en grytlapp i form av en apa, termos och potatisskalare!

När vi ätit oss till pannkaks-koma drack vi vin och tjötade, emmy åkte hem, och jag o Hannill drog ner till stan, gick till ett ställe som heter "båten", vilket är passande, då det är på en båt. Blev ej sjösjuk.

Båten gjorde mig rätt klaustrofobisk, det var så jävla mycket folk att jag blev skitnervig. Träffade även en tjej vars blogg jag läser! Det var kul!
Något band spelade oxå. Tyckte det var sådär. Gillar inte live-spelningar. Åkte hem och var döv.

pannkakstjejor!!

pakeeet!!

apgrytlapp!

hanna-banana och jag!


nej jag vet.


Kommentarer
Postat av: matilda

det var kul att träffa dig med! vanligtvis är det ju inte lika smäckat med folk på båten... o inte lika hög musik heller för den delen. vi kanske kan hugga en öl där nån gång under lugnare omständigheter ? :)

2012-02-26 @ 19:47:21
URL: http://annaclaratilda.blogspot.com/
Postat av: apan

ja det tycker jag absolut! :)

2012-02-26 @ 21:34:14
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0