saker ja gjort idag

Hej.
Det här har jag gjort idag ifall ni är sjukt nyfikna!!

  • sovit skitlänge!! Och när jag vaknade vägrade jag gå ur sängen, så jag låg kvar skitlänge och gjorde skuggfigurer som jag skrattade gott åt.
  • Klippt Mormor och Rolf! Tjusigt blev det. Sen snikade jag snålskjuts till Ica Kvantum.
  • Blev helt förvirrad på Kvantum, så jag köpte saker jag tyckte verkade gött. Sen blandade jag ihop allt och gjorde en gratäng av det. Man kan verkligen göra gratäng av allt. Köpte även en tandborste.
  • Testade superdammsugaren!!! Man kunde vrida upp den så den sög skithårt. Nu är det renare än döden här.
  • Tog en tupplur.
  • Kollade alla serier jag missat under veckan.

Japp.

kallar den för "the eagle of death"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0