8 saker

Här är en lista på grejer ni inte visste (eller visste) om mig!!!

- Jag hatar fan havet. Eller tja, inte havet i sig, utan allt som finns i. Är cp-rädd för alla äckeldjur som lever i saltvatten. Maniskt rädd för typ krabbor och maneter.

- Läste teckenspråk i gymnasiet. Synd att jag är skitkass på alla sorters språk, så det enda jag minns är bara alfabetet och tecknet för hora/läder.

- Jobbade på Mcdonald´s i tre år. Var sjukt äckligt och folk betedde som som grisar. En gång var det en kille som ollade typ allt där inne. Och så serverade vi gamla hamburgare. Därför beställer jag alltid krångliga grejer som dom måste göra på nytt, då vet man att det inte är skitäckligt. Om dom inte ollar den dvs.

- Får jättelätt ångest. Oftast över skitsaker. Nu har jag tillexempel vrålångest över att min gardin inte är struken. Kunde fan knappt sova inatt för att jag tänkte så på den stackars skrynkliga stackarn som fladdrade ledsamt vid sängen. ska nog stryka den sen.

- Är jävligt dålig på att ta konflikter. Börjar oftast grina eller så går jag därifrån och tycker synd om migsjälv.

- Har varit frisör i fem år nu!

- Gick barn och fritid i gymnasiet, hatar dock barn (utom mina vänners då!) . Är även sjukt genusintressad och vill alltid prata barnuppfostran.

- Älskar korv men hatar hot-dogs. ew!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0