blobbblobb

Hej hej hej.

Jag är skitstressad utan anledning. Har kastat mig runt frekvent i lägenheten i ca 62 minuter!! Nu sitter jag ner o ba "phew".
Har varit och storhandlat, blev dyrt, men det var fan rätt nödvändigt alltså. Glömde dock bort att jag enbart äger ett frysfack och köpte för mycket frysmat. Får väl hetslaga mat i helgen.
Och så håller jag på med en "årsresumé", men i mitt stressade tillstånd äre nog bäst att jag låter den vara tills imorrn.

Vet ni! Det känns rätt okej i röven alltså! Gör fortfarande lite ont när jag sitter helrakt och blöder när jag går på toan, men ändå, det känns okej!!! Fantastiskt! Överväger att fira rövhelandet och åka till krillehöla på fredag o fira lite med disco unt tanzen.

pözz

Kommentarer
Postat av: Kirrekirrepirre@soclog

bra att du gissar iaf :D men fel tyvärr :P har ju redan en onepice :)

2012-01-05 @ 19:21:03
URL: http://Kirrekirrepirre.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0