apan hjärta kändisar

Åldern till trots så har jag inte kommit över tonårshysterin till kändisar. Varje gång jag ser en kändis blir jag helt till mig i trasan. 
När jag o sudden var typ 17 bast så förföljde vi Hasse Aro och hamnade (tyvärr) i bakgrunden, smygandes bakom en stolpe på lille Hasse som gjorde ett reportage om mördare. 
 
Den här veckan har jag sett två (2) kändisar!!!! Först såg jag Kitty Jutbring utanför jobbet (som jag förresten älskade i gymnasiet, försökte härma hennes hockeyfrilla)!
Igår spottade jag kändis nr 2, Markus Krunegård. Hade just varit på toa, och var helt blöt om händerna, så jag råkade lite odiskret torka av mig på honom. Är dock inte säker på hurvida det var meningen eller inte. 
 

Kommentarer
Postat av: Simkaka

nej, inte Hasse Aro, Pontus Gårdinger förföljde vi! Förnimmelse av mord! ^^

Svar: jaaaa just det ja!!
din apa i etern.

2012-07-09 @ 10:50:14
URL: http://simkaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0