inte hejdå än dock!

Anledningen till mitt omotiverande bloggande är att jag har ett så jävla rockigt liv nuförtiden!!
 
I ungefär två års tid har jag göttat ner mig i rutinbubblan. Älskar rutiner. Rutinmänniska in i själen. Allt ska gå enligt ett tidsplanerat schema. Helst på minuter. Och jag gjorde SAMMA sak varje dag. Och nej, det är fan inget fel på det. Jag trivdes asbra! 
Men i o med att jag bytte jobb tänkte jag att "nej nu jävlar". Dagen behöver lixom inte dö ut i samma slentrianläte som alla andra dagar. Mina två kvällsmatsägg kan ju fan vänta. 
Så nuförtiden gör jag grejer. 
 
Som förra veckan! Jag var fan o fiskade o grillade efter kneget! Och så var jag och käkade finkrubb och drack en bärs med mina fina vänner i hamnen. Igår fikade jag. Ni fattert. Plus att jag har ju en s.k boyfrieeeend nu med. 
 
Min inre ungkarl börjar lixom dö ut, om ni fattar vad jag menar. 
 
Hittade ingen bild som passade inlägget, så det här är en del av min röv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0