sambotjej?

Stjärt!
Jag har verkligen levt mig in i fantasyland på sistone och föreställt mig hur sambolivet kan vara. Har aldrig varit sambo med en s.k kille förut. Tjejer har jag varit kombo med förut!! Det var skitkul!
 
Nåväl, såhär kommer mitt samboliv att vara;
 
- Går till köket och där står frukosten serverad!! Varje dag!! Med en blomma i vasen.
- Dricker kaffet från en aslyxig kaffebryggare. Helst ska jag sitta i ett fönster med kaffekoppen och tidningen i andra handen (NWT). Har på mig ett fladdrigt vitt sommarlinne och kalsonger. 
- På kvällen badar vi i våran skitstora jacuzzi och dricker champis med sugrör.
- Katterna badar oxå med oss. 
- Eftersom min kille är så snäll så låter han mig få alla garderober, sen installerar han även lite spotlights som lyser efter humör!!!
- Min kille är jätteförtjust i att städa, eftersom jag inte vill bråka så låter jag honom sköta städningen jämt. (hehe!!)
- På kvällarna sitter vi i en varsin stor fotölj med tillhörande pipa och läser erotiska noveller från veckorevyn.
- Av någon konstig anledning så har vi jättemycket energi och går ut och promenerar på morgonen.
 
Jaja jag vet, men man kan väl få drömma iallafall!! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0