helg osv

Va har hänt i hälja da?
I lördags jobbade jag, sen åkte jag på bröllopsgallej hos kristin o figge som gifte sig för nåra veckor sen. Var supertrevligt! Och jag blev rätt full. Var fan skitlängesen jag var full. Men det gör inte så mycket, har inte saknat att ligga o svettas bearneise en hel dag direkt.

Fick göddig mat och värste bröllopstårtan! NOMNOM! Bruden var tyvärr rätt vrålallergisk och snorade värre än en gammel irländare. stackarn.
Snackade barn med en 22-åring som absolut ville ha en bebis. Mina vänner höll med, pratade om den där "tickande klockan". Sa att jag hatade barn och skapade tryckt stämning istället.
Dock var det Emmy som stod för lådhållningen hela kvällen. Hon hade just slutat snusa och var hyperaktiv i ungefär två timmar. Väldigt underhållande. Roligast var när hon satt och asgarvade och vände på två sec och började störtgrina. Jag började skratta. Är en rätt dålig kompis ibland.

Sen började jag prata kvinnlig kroppsbehåring i ungefär 3 timmar (kändes det som). Försökte få folk att ge mig tre skäl till att börja raka benen. Fick inget vettigt skäl förutom att "det var sjukt osexigt med orakade ben".

Buggade med brudgummen och tog den tidiga bussen hem. Käkade kaviarmacka och somnade fort. Börjar bli gammal.

rävis var på!!
bröllopsparet skärde tårtan!
markus som ej blundade på kort för en gångs skull.
finisar!
folk vid bord 1
folk vid bord 2
Hannill blir raggad på.
härjern!
hannill i ett hörn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0