Piercingen

Idag var jag hos piercaren. Fick en rejäl utskällning för att min smiley var ett hemma-projekt. Tro fan det. Kände mig som en litten skoltjej som var inkallad hos rektorn och ba "yes sir, no sir, ok sir, sorry sir". Fast utan "sir" då. 
Iallafall, eftersom den är ett hemmaprojekt så är den sned, plus att den sitter för högt upp, osv.
Men som han sa, man får vad man betalar för.
 
Tyckte att den var för litten, så vi bytte till en lite större och mer anpassad (bekvämare) ring. Eftersom jag är världens mest lättövertalade person så gick jag med på att ha en ring med LJUSBLÅ DIAMANT. Lite halvtöntigt. Eller ja, LAMT, rättare sagt. Vill ju se ball och hård ut. Nu ser jag ut som en söt tjej med en söt ljusblå diamant som skimrar i ljuset.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Simkaka

Hehe en ljusblå! :D Lite otippat faktiskt. FAST det matchar ju din tatto!

Svar: haha ja! läste "matchar dina tänder" först. haha
din apa i etern.

2012-06-26 @ 19:14:44
URL: http://simkaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0