produktivlina!

Kan ha varit den bästa helgen på aslänge!!

Lördag; Åkte till stan med Hannill, såg TVÅ kändisar!! Lasse Arnell och en snubbe i starboys. Tyckte jag var fett. Sen så hände något helt magiskt. En gubbe från facket gav mig gratis korv!!! Jag jublade av lycka medans Hannill gick tio meter bort och skämdes.

Sen käkade vi mat på Karlstads absolut bästa matställe, Vero. Deras sallad är så jävla god att jag gråter av lycka.
Efter en glad dag åkte jag till moder och hängde lite. Sen iväg på gallej hos Peter med sudden! Höll mig dock i skinnet hela kvällen, och drog hem i lagom tid när folk började bli lätt odrägliga.

Idag har jag varit på möte på morgonen som gick så bra att jag är en happy happy hamster! Sjukt glad. Berättar mer om det imorrn.
Sen åkte vi ut i skogen och firade pappas tjej Åsa. Pappa hade köpt en traktor och jag var ju fan tvungen att provköra den. rätt svårt eftersom jag bara lyckades åka baklänges, men tillslut fick jag fart på den och det gick framåt. Traktoråkning får 5/5 apor!
Har även ätit obscena mängder tårtor och göddig mat.
Glad tjej -85.

prickig-körv klänning!!

tjejer på festen!

"saru?"

partyfolk

apan kör traktor!!

såhär glad blir man av traktor!!

mm caaaaake!!

Kommentarer
Postat av: mat

2012-03-18 @ 21:02:27
Postat av: hogie

Vill också prova traktor! Uh va kul! Vilken film är det de har traktorrace i... Footloose? Vet inte. Men de har kul iaf.

2012-03-18 @ 21:02:55
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: matilda

mmm, vero är verkligen göttast!

2012-03-18 @ 21:04:05
URL: http://annaclaratilda.blogspot.com
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

JAG blir glad bara av att se dig glad i en traktor.

2012-03-19 @ 09:30:31
URL: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0