mogen vs omogen

Igår gjorde jag massa mogna/omogna saker och funderade lite smått hur man stod till på mogenhets-listan.

MOGET;
- var på bankMÖTE.
- var på skatteverket.
- skickade ett klagomail till swedsnus, då jag tycker att snusen blivit mindre sen sist.
- gnällde på trötthet och någon slags utmattning, åkte hem och tvättade.
- förbannade mig över grannarna som matar dom jävla piskfmåsarna med bröd. Vafan.
- övervägde att stryka påslakanet. väl moget.

OMOGET;
- Hade knappt nån mat hemma. Va gör man? Blandade ostdipp och hackade ägg. Det var skitäckligt. Men jag åt upp allt (hamnade det på mogenhetslistan?)
- bakade snus!!
- Tittade på desperate housewives sista avsnittet.

ej plusminusnoll denna gången. Återkommer nästa vecka med en mer utförlig diagnos.

Kommentarer
Postat av: emmy

haha älskar att du skickade ett klagomail till swedsnus <3

2012-05-16 @ 19:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0