washington-day <3

Tvättdag!! Har på mig dom lortigaste kläderna jag äger - tvättkläderna. Vet inte riktigt hur jag ska kunna tvätta dom obligatoriska tvättkläderna då jag föredrar att ha kläder på mig i tvättstugan. Vill inte att folk ska börja sprida rykten om att barbapapa is 4 real.

I måndags vare ju sup-och-sväljborg vilket jag o Hannill firade in med pompa och ståt (brände inget!!). Först med en ståtlig cesarsallad, sen gav jag kärlek till hannills varma bakmaskin. Till efterätt blandade Hannill ihop jordnötssmör och choklad. Jävul va gött du.
Vi gick ner på stan i kristlig tid, först till bishop arms, köpte min favorit-drink, bloody mary. Dåligt pepprad dock, så den får 3 av fem apor.

Sen drog vi till karlstads "fränaste" hak, koriander. Där var det mycket folk. Träffade några kända ansikten. Avslutade kvällen med lite lufttrumma, och en göddig körv!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

På riktigt? Bloody Mary? Jag trodde att jag var typ den enda i min/vår generation som gillar den drinken :D MUMS!

2012-05-02 @ 21:43:53
URL: http://www.lisasfanclub.se
Postat av: apan

ja!! älskert! den ultimata drinken juh, det är ju som mat och alkohol i samma kombination. Plus att jag inte gillar söta drinkar..

2012-05-03 @ 08:28:30
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0