ze helg!

Igår låg jag i fosterställning i soffan hela dagen. Mest för att det inte går att ligga raklång.

Har haft en awesome helg!! I fredags började jag o Hannill med vårat matprojekt "äta karlstad runt". Typ. En gång i månaden ska vi försöka käka göddig mat på någon restaurang. Den här gången var det hannills tur att välja ställe, och hon valde; O´learys. En annan grej jag ska försöka med är att försöka beställa något (iaf för mig) exotiskt och spännande. Så jag tog lammytterfilén. Väldigt spännande.
Ännu mer spännande var det att vi fick en skitstor popcornkorg innan maten. Vi åt nästan upp allt.
Köttet var gött och saftigt.


I lördags knegade jag. Klippte en gubbe som berättade så spännande historier att jag klippte honom i en timme nästan. Han sa att han dansade in i kungen en gång. ballt.

Sen drog jag till Hannill o drack öl i gräset. Sen gick vi på krogen. Har börjat tröttna lite på krogen. Slutar alltid med att jag blir sur och trött. Roligare med lammytterfilé. Träffade väl lite roligt folk dock, en gammel krogbekant (hade sjukt många krogkompisar förut, nu är jag gammal o bortglömd), träffade även en man med skägg och papegoja, fick fluffa på skägget, sen förstörde papegojmannen ett ölglas med papegojan. Var ej en riktig papegoja som tur var. Sen försökte en kille tvångla mig. Bara sådär. Blev skitförbannad, chockad samt kände mig lätt kränkt. Hatar när folk tror att dom kan bete sig hursomhelst. Vad hände med vanligt jävla folkvett lixom?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0