En dag i november

Igår tänkte jag chilla o ta det lugnt, funkade i 40 minuter sen städade jag hela lyan och bakade bröd, tvättade håret och gick på myrornas.

I lördags var jag i krillehöla och sabbade håren på mina f.d kollegor. Det var kul! Inte hårsabbningen, utan att träffa dom. Madde1 sa att min blogg var så kul att hon grinade, dock var jag inte lika kul irl. Skitsnack! Jag kan faktiskt minst två roliga skämt!!
1. Va hände med hunden som åt en kasse??
- han sket påse. (hahahha!!!)
2. Jag är inte rädd för att tappa mobilen i vattnet för det har ett sim-kort! (hahahaha)

Som sagt - skitrolig!!
På kvälla blev det lite fest, jag gav mig återigen in i politikträsket, trots att jag kan lika lite om politik som Björn ranelid kan dansa. Sen blev det lite öl, dans och tillslut lite körv. I korvkön kände alla mig. Korvsnubben skrattade glatt och sa "nämen är det frisööören", sen vände jag mig om och där stod en tjej som oxå kände till mig som frisööören. Kände inte igen nån, men var rätt gla ändå.


Kommentarer
Postat av: Madde1

Hahaha ja nu har jag grina lite till, över ett sabbat hår och en urkul blogg :):)
Närå, mitt hår är fancy :)
Och du är faktiskt bara rolig när du skriver :)
Pöss på rä!!!

Svar: haha! ja pöss på däj mä! ;)
din apa i etern.

2012-11-13 @ 14:47:59
Postat av: matilda

aldrig förr har väl ordspråket "alla känner apan, apan känner ingen" passat bättre :P

Svar: haha, true that!!
din apa i etern.

2012-11-13 @ 15:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0