Tapenad del 3

Nej nu kände jag nästan att det ballade ut här på bloggen ang. tapenaden. Jag blev så exalterad ett tag att jag övervägde att lägga ner sockerapa och enbart blogga om tapenade. så kan vi ju inte ha det!!

Men lovar att testa tapenade inom snar framtid och ge er en utförlig tapenade recension.

Lugnt som sillen på tape...jobbet idag. Har inte en enda bokning så här sitter jag med lortigt hår och svettskjortan på!! Hade det inte varit för att jag är ensam hade jag nog gått hem och gjort tapenade. Nej men vafan. Får nog ta en bloggpaus tills tapenadefebern lagt sig!!
Puss


(p.s, tog ju en sån festlig bild förut, precis när jag blundade!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0