apan was in västerås!!

Ja i helgen var jag och gjorde västerås osäkert!!!
Ankomst på fredag, satt och gnölade o rökte (försökte röka en cigg, men det är fan inte så gött längre...) och tog ikapp litte av den tiden vi inte setts på! 
Det gladde mig att emma oxå har blivit lite gammel och trött. Så vi gick och la oss sviintidigt och sov som kantareller.
 
I lördags hände det grejor minsann! Vi drog till Vässan innercitty och käkade en god lurre, dock lite snuvad på personalens okunninghet och otrevligheter. Illa!! Laxen var helt ok dock. 
Sen gick vi på manifestation, västerås mot droger och drack litte kaffe. Efter en svängelänga på stada så drog vi återigen till emma. Jag fick värmeslag och mådde skitilla eftersom Emma tände 625 ljus i lägenheten. Blev dock bättre när hon öppnade fönstrena...
Sen till emmas kille och förpartaja littagranna o sen te krog!! Och se på fan, i västerås har dom krogar med 25-årsgräns!!!! Fantastisk bra blanding med folk, och inte så många snorungar. Kände mig som 26 igen. 
JO!! Träffade Loorens lillasyrra! Hur coolt!? Svinlika var dom oxå!
 
well well, värd helg som gick apfort!! Tyvärr. Var så himla kul att träffa Emma igen! Zoon to be againz!
 
 
cyklar i västerås!!
 
Lina, emma, Larsa och johan!!
 
kröka o röka under fläkten!!
 
och en bild på Törley, vilket oxå var den sista bilden. (P.S, törley smakar skit!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0