Lina <3 Jonas

OKEJ!!
 
Alla gillar ju kärlekshistorier. Och få vet hur det gick till när jag o Jonas träffades, och hur fan vi blev ihop. 
 
Det var en solig (?) vårkväll för cirka 1½ år sen. Jag var på fest hos en bekant och hennes kille. Var där med min arbetspolare Madde. Jonas var ju kompis med bekantskapens kille. Och jag märkte på direkten när han kom in i rummet att han glodde rätt odiskret. Sen eskalerade det och karln satte sig brevid mig och började stri och var lite väl påflugen. 
Jag gillar ju inte när folk är påflugna eller raggar uppenbart då jag är ett kontrollfreak av rang och vill fan alltid känna att det är jag som styr. Så vanligast är det ju jag som raggar. Så nej, jag var inte imponerad. Tyckte mest att han var störig och jobbig. Rätt söt dock. 
 
Sen träffades vi på nån fest och tja.... eh, jag fick ragga på honom, och...eh ja. hehe. ni fattar... Sen vart det inget mer på ett tag. Tappade intresset. Tyckte att han verkade lite blyg och svår. MEN någonstans i vintras sa jag till min kollega (madde) att ba "nej, fyfan, jag ska pröva o dejta honom!!". Så jag bjöd ut karln på en IKEA dejt. hehe. Köttbullar osv. 
Och sen var det på den vägen lixom. Jonas är så jävla bra. På alla sätt. är superglad över att ha honom i mitt liv!
 
 
här är alltså från den kvällen för 1½ år sen. Ni ser ju vad taggad jag är.
 

Kommentarer
Postat av: Sara H

Åh, gölligt :)

2012-10-06 @ 23:08:39
Postat av: Tommy

Gött att det kan funka på det sättet. Gav mig hopp igen. :)

Svar: haha jorå! ;D
din apa i etern.

2012-10-07 @ 03:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0