ÖHH!!!

Trodde att föregående inlägg postades för typ... två dar sen? men nähä. Bloggpunktesse sköjjer mä mig!! 
 
Är frisk idag iallafall. Sitter i mina nyinköpta "sport"kläder som jag tänker använda som "slö"kläder. Hehe. Närrå. Eller jorrå, eller ja vettefan. Ska komplettera upp min sport-look med ett par kompletterande sport-skor, och sen kan jag kaaaanske komma undan med att jag fejk-sportar.  
En gång gick jag på gym enbart för att kunna rada upp det som fritidsintresse. Folk ba "jamen va gör du på fritiden??" och jag ba; "GYMMAR". Och med "gymma", menade jag, slöcykla på den där jävla motionscykeln i ca 15 minuter. Sen blev det ju skittråkigt, då gick vi till fiket och käkade kakor och kaffe i typ fem timmar istället. haha.
 
 
 
FYFAN VA SPORTIGT!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0