stjärtstjärtstjärt!

Tja. 
 
Idag blev det oväntat stressigt på jobbet. Folket öste in efter klockan fyra och jag ba hetsklippte alla (närå). sen hade jag gjort en felbokning, då jag trodde att jag skulle klippa, men det var en flerfärgning. Stressen x2000? 
Gick bra iallfall och kunder och frisör var nöjda och glada, och gick på helg i fridofröjd!!
 
Nästan, ska jobba imorrn oxå, sen får jag helg ända till tisdag! 
Har i övrig ingen spännande information att ge er. Mitt liv är som en stor ostbricka, ibland blir det grevé, någon gång en gammel brieost och emmelanåt en exotisk mögelost!
 
Jonas lagade vegan-low-carb idag. spännande. Blomkålsmoset hade han skojjat till det ordentligt med, genom att köpa LILA blomkål.

Kommentarer
Postat av: hogie

VAR har du köpt de där tallrikarna?! Har likadana, fast gröna och de är ju kantstötta varenda en. Måste ha nya. Älskar di där tallrikarna.

Svar: mamma köpte tallrikarna på ariannes i knoghall för typ sju år sen? tror dock inte dom är kvar. jävligt synd, för jag vill ha fler!!
din apa i etern.

2012-10-29 @ 09:22:11
URL: http://hogieskill.blogg.se
Postat av: hogie

Attans. Jag köpte mina på Coop på Bergvik. Kanske kan gå till detta Arianns och fråga...

2012-10-31 @ 10:15:49
URL: http://hogieskill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0