En liten ponny tack!

Har ju skrutit förut om min extravaganta förmåga att köpa grejer.
Och igår var jag på't igen!

Hade bokat ett möte med en säljare från Matrix, mest för att jag var nyfiken. Innan mötet klargjorde jag för min kollega "nej ska inte köpa! Vill nog inte ha Matrix". Hon nickade förstående.

Efter 10 minuters möte med säljaren hade hon totalt lyckats köra över mig. Och när hon började prata om en "sodastreamer på köpet", var jag i den rätta bemärkelsen helt såld. En SODASTREAMER lixom!! Ska sodastreama allt. Kaffe, the, kattmat - you name it!
Nåväl, fick det för en frestande billig pengpung, så nej kunde inte motstå. Ju.

"släng med lite av den där fantastiska blekningen oxå", hörde jag migsjälv säga. Värre än så blev det dock inte. Tyvärr lyckades försäljaren boka in ett nytt möte med mig, så det lär väl bli ett gediget "fortsättning följer...." på den här historien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0