Chuchi

Åt sushi i fredags!! Eller chuchi på karlstamål!! Var helt ok. Tillochmed "gott". Är dock osäker på huruvida jag skulle kunna köpa det igen då det var lika dyrt som en snygg t-shirt från valfri affär. Men det var spännande!! Är ju så wild and crazy ibland att jag överraskar räven över isen ibland.

IDAG VAR JAG PÅ GYMMET. Med betoning på "var". Om jag tränande? Nä, men jag VAR där. Alltid något. Bokade in ett möte med en träningssnubbe/snubba som ska hjälpa mig att gå igenom samtliga maskiner så att jag inte bryter av någon väsentlig kroppsdel. Kan ju vara rätt bra.
Nej jag är inte "peppad" på att börja träna, hatar att träna.
Men har insett att kröppa har fysik som en pigg 90-åring, så det är nödvändigt. Skulle vara trevligt att ha någon slags kondition oxå.

Nu ska jag sova men det är svårt då min sambo ej är hemma och vaggar mig till sömns. *grinar*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0