Mitt inre inredningsmongo

Inredningsmongot börjar ta över helt här känner jag. Kan bistert erkänna att jag googlat "lastpallar", samt mailat företag ang lastpallar, minst två timmar, plus lastpallar igår innan jag bestämde mig för vilka jag skulle maila.
Sen tröttnade lastpallshysterin lite och jag gav mig in på myggnätsspåret.

Ni ba "va skaru gööre mä lastpaller p myggnät då??"

Jodå, tänkte nämligen bygga en sån där skiiiitmysig hörnsoffa till uteplatsen o faggan. Och på uteplatser finns det ju som bekant myggor - därav myggnätet.

Vill göra en budgetrenovering som helst ska vara typ gratis?! Högst 500 spänn!!

Vill ha lite myzbelyzning, en sketen trasmatta, madrass och färg på pallen, tyg.

Ungefär såhär va! Fast mer myyyyz och hysteriska färger som ej matchar.


Kommentarer
Postat av: matilda

Finns döstora myggnät som ser ut som sänghimmlar på ikea nu för en hundring. Köpte ett till stugan o ser fram emot myggfria sommarkvällar :)

Svar: Ohh! Tack för tipset! Tänkte mer som gardiner men det kanske går att ta loss dom?
din apa i etern.

2013-04-17 @ 21:54:59
Postat av: hogie

Lastpallar skänker Stuvbutiken bort! De gjorde det förut iaf.

Svar: då ska jag springa dit o tigga! :)
din apa i etern.

2013-04-24 @ 10:15:23
URL: http://hogieskill.blogg.se
Postat av: hogie

Nu såg jag Matildas kommentar också. Syrran har gardiner som ser ut som myggnät (det kanske äe myggnöt tom). Köpta på Ikea.

Svar: ja, ikea is the shitz! Har oxå kollat på ikeat, och dom hade liknande myggnätsgardiner för typ 40 spänn!! Känns ju helt ok!
din apa i etern.

2013-04-24 @ 10:20:05
URL: http://hogieskill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0