Skjorrta och random grejer

Var på stan på lurren och prövade mig igenom samtliga nya skjortor som är på höstmodet och så insåg jag att jag har redan alla. På riktigt, jag har alla skjortor, så jag köpte strumpbyxor istället.

Dessutom lite random facts;
- bokade möte med en snubbe om pensionsrådgivning. Hur gammal är jag?
- tackade ja till en skitliten trea vi kollade på igår. (Inte säkert att vi får den för att vi tackade ja, men ändå!)
- gick med i facket igår. Dom mutade mig med två biobiljetter, jag ba "JA TACK".
- beställde kläder från ASOS.com, en fancy klänning (eller var det två?) och en fancy fladdrig grej.
- fick tillbaka höstluggen idag. Så göllit!
- började med 5;2 dieten igår. Är skeptisk, och ja, jag var hungrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0