Julen är förbi!!

Nämen hej! Bloggen och jag tog en välbehövlig paus för att "hitta till varandra igen".
Ibland knakar det i fogarna, men saknaden brukar oftast bli stor så här är jag igen! Full med energi (kan vara lögn). 
Har inte hänt så värst mycket heller dock. Förutom julen då. Julen hände. Och nu är den äntligen över. Har inte alls varit särskilt julpeppad i år. Särskilt inte när man bor i en krigshärjad bunker (ser fortfarande ut som skit hemma). 

Igår var jag och Smoofie på rusta och köpte färg. Smoofie tyckte att vi skulle måla hallen röd, det tyckte inte jag, så vi kompromissade med en grå färg. 
Är lite imponerade över före detta hyresgästers fascination för PLUGG. För det är fan plugg överallt. Fyra pluggar hade dom även gömt under tapeten. Wtf lixom. 

Ikväll ska jag olja den gamla stringhyllan, om jag inte somnar vid nio, börjar bli tradition. Helst av allt vill jag nog gå i ide till sommarn. 


Ja förlåt, många kattbilder. Ser ut som att jag stryper kissen, men det gör jag inte... 

Här är förresten en sminkning jag gjorde på juldagen som jag tyckte blev fancy!! Fatta hur mycket mascara jag använder eller??? Inte konstigt att den alltid tar slut så fort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0