Kaffe kaffe kaffi?

Nej nu var det inte roligt längre. Att rensa alltså. Har letat trosor i ca 4 timmar. Hittade dom äntligen. Och förvånad/sur över min oförmåga att vara skitdålig på att slänga grejer. 
Vad fan ska jag med ett par skor till som jag ej använt på 5 år. Hallå lixom.

Klädesplagg är däremot nästan en omöjlighet att slänga. Skitskumt. Men jag är jättenostalgisk med allt jag köpt. 
Jag har nästintill ett fotografiskt minne när det gäller inköp (kläder iaf..). En jävligt trasig black sabbath tisha som jag köpte när jag bodde i Västerås. Hade knappt några pengar alls men lyckades skrapa ihop till dom 149 spännen ändå, sen använde jag den så flitigt att det blev trasig. Så nej det går ju inte att slänga. Kanske hamnar i källaren med den där klänningen jag hade på midsommar 2005, jävligt rolig midsommar. 

(Börjar bli misstänkt många kaffepauser nu...)

Osv osv. Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0