Packad men glad!

Åhå vilken munter helg som varit! Igår jobbade jag och klippte ca 23 barn (det var sju kidz, men ändå...) lagom hetsigt. 
Och idag var jag uppe med lärkan och bakade bröd. Kändes väldigt hurtigt. Men gött brö! Har äntligen fattat hur man faktiskt gör ett bröd som ej smakar skit eller bakpulver. Man låter bli att knåda det, utan häller bara det på en plåt så det blir en skitstor degklump, och sen in i ugnen. Awesome! 

Idag började vi med vårat tvåveckorsprojekt - flytta. Jag stod i skafferiet i säkert en timme och bara glodde. Men vi lyckades väl iaf plocka ihop en hylla, samt fylla 5 flyttkartonger. Woho...

Glad advent förresten! Jag kommer att dreggla över samtliga instagram bilder på ljusstakar och pynt då jag med största sannolikhet ej kommer att hinna pynta själv. Snyft. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0