alla fjärtars dag (sorry)

Varje år skriver jag ju hur mycket jag hatar alla hjärtans dag. Jag hatade det när jag var singular och jag hatar det när jag är sambo. Alla som firar alla hjärtans dag kan ta sig i röven!!!!  Närrå. Men jag ogillar kommersen kring alla hjärtans dag, det är skit. Ogillar kommersen till jul oxå. 
Plus att jag får lite ångest när jag tänker tillbaka på skoltiden då man fick beställa rosor till varandra, och vi var ju alltid några som satt och surade i ett hörn och kände oss allmänt ensamma och lite mer nördiga än vanligt, och vi fick fan aldrig några rosor. 
 
Så nej. Jag firar alla hjärtans dag varje dag istället. Kärlek till er alla!
 
 
(P.S, är det dubbelmoral när jag skrev en lång önskelista till min födelsedag i föregående inlägg och fördömer kommersen i detta? Vet ej. kanske lite. Kan ej va PK jämt, sorry)
 
 
 
Känner förresten för en lång semester till sommarn, kanske får bli en tur till bruket på skoghall? ser ju sjukt mysigt ut
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0