I haz cake

Tjenixen!
 
Jag fyllde ju som bekant år i fredags. Jonas frågade om jag ville ha någon speciell mat, och trots min stundande ålder så tvekade jag inte ett ögonblick - PANNKAKSTÅRTA
 
Vem fan gillar inte pannkakstårta lixom? 
 
I lördags kom pappa, Åsa och linnea och vi fick stora stora tårtan. Plus att vi redan köpt en semmeltårta. Så vi har ätit, ätit och ätit till förbannelsen. Herregewd vad tårta. Jag känner mig som en tårta och jag blöder antagligen grädde. 
 
Mitt failande bloggande kan ha att göra med att jag på sistone har haft en absurd kärleksrelation till skrivaren. Jonas hittade fotopapper och då brakade helvetet loss. Jag satt säkert i fem timmar igår och printade ut grejer. Vi fick ta en kvällspromenix så att jag fick lugna ner mig lite. Fortsatte dock att printa när jag kom hem. hehe
 
pannkakstårta nr 1
 
STORA TÅRTAN NOMNOM

Kommentarer
Postat av: Tiff

OMG pannkakstårta! blev akut sugen:)

2013-03-02 @ 21:50:30
URL: http://angelus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0