mjau!!!

Tjena!!
 
Har haft en sån himla "fin" dag som man milt kan uttrycka det. Folk är så fina och gulliga. Gillar ju folk, PEOPLE IS THE SHIT!
Man kan ej säga att man ogillar människor om man ej har prövat frisöryrket, tro mäj. Finns säkert sura frisörer oxå, men dom kan inte vara så vanliga?!!
 
Har börjat att få en sån bra connection till folket i vålis, dom kommer in, skrattar och frågar "hur ä lääääget dude?!" (okej, kanske inte "dude", men ni fattar) och så stojjas det lite medans jag klipper och dom berättar trevliga historier och vi mår gott.
Att ha ett jobb man älskar, men som är underbetalt in hell, är ändå guld värt, än att ha ett pessjobb man hatar och fett mycket lön. (helt ok att citera mig!!!)
 
Förresten, förra veckan gav jag min vän madde en awesome present!! Hade målat grumpy-cat till henne och ramat in. snajsig va?
Tänker dock inte ta all cred då jag kalkylerade av en annan bild. Men jag gillört ändå!
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Älskar bilden.

2013-03-01 @ 07:39:17
URL: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0