när hände det??

Har ej och aldrig haft något vidare inredningsintresse. Köpt grejer jag tyckte var snygga och om det passade ihop med resten av inredningen sket jag i. Men sen vi flyttade hit har jag blivit värsta ikea-junkien. Alltså jag kan känna en stark längtan till Ikea/lagerhaus,Åhlens/village osv. Och på dagarna sitter jag och snortar inspiration på styleroom.
 
Hur fan gick det till? Är det för att lägenheten är så fantastisk att det ej går att motstå inredningshysterin??? Vet ej.
 
Igår var vi ju på ikea, skulle köpa ramar och... öh? Vet ej. Köpte iallafall skitstora bladverk som fyller ut fönstren lite bättre, ramar, överkast, och håll i er nu - TYG. Ja, jag köpte tyg. Plötsligt händer det. ÅHMAJGAD, PYSSLET!! Jag är av naturen ingen "pysseltjej", då jag har tålamod som en treåring, men helt plötsligt kändes det som att jag var valfri inredningsdesigner som utan svårigheter skulle kunna slänga ihop "lite kuddar". Herregud.
 
Har jag berättat om när jag trodde att jag kunde sy kläder? Nä. Köpte asmycket tyg, och så sömmade jag, klippte, nålade och sydde till förbannelsen. Om det blev bra? Nej. Det var snett, fult och satt som en påse. En kjol råkade jag klippa så kort att röven hängde ut. Men eftersom jag hade lagt ner x antal timmar på kollektionen så använde jag det såklart ändå, oavsett rövhäng eller inte, FÖR JAG HADE JU GJORT DET SJÄLV.
 
printade ut litte bilder!!! fancy huh??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0