Rastlösa stjärten

Jonas jobbar natt och jag blir ju helt vansinnigt rastis. Igår gjorde jag en burk och idag klättrar jag på väggarna. blappetibopp.
Minns knappt hur det var när jag bodde i ungkarlslyan?? Vad GJORDE JAG PÅ KVÄLLARNA`? Åt ägg kanske. Och bloggade? Såg fem miljarder serier? Vet ej.
 
Hittade förresten min kamera!! Tog massa fina bilder i lägenheten när det var ett vackert ljus. Hittade dock ej överföringssladden till kameran, så det kändes lite värdelöst. Vet inte varför jag berättade det.
 
När jag fyllde år fick jag målargrejor av pappa och åsa. Känner att jag måste komma på något bra att måla innan jag ger mig in på det spåret igen. Kanske ska måla en deprimerad apa. Tänker en tung och svartmuskig bild av en väldigt ledsen apa. Blir lite ledsen när jag tänker på det. depressiva apor. :´(
 
burk jag gjorde igår. Tejpade ihop den. Tror jag ska köpa lim. eller börja med decoupage, om det inte är för pilligt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0