apan fixar!!

Har fått lite så att säga "inrednings-sug" på sistone. Vill bara pynta, fluffa o fixa!! När jag har lite o göra på jobbet sitter jag och nödglor på styleroom. INREDNINGSPORR!!!111 <3
 
I helg var jag o smoofie på Ikea och lite överallt. Köpte ju nya mattan + fina taklampan!! Idag har jag varit på myrorna och köpt pynt!! Kommer bli så vockert. 
Det värsta med inredning är ju att det är så jävla dyrt bara. (OBS, MENAR EJ LOPPIS!!)
 
 
 
 
pynt från myrorna, älskar grönt!!! Tänkte även köpa skitmånga fina tallrikar att hänga på väggen sen! 
Ugglor från lagerhaus.silverjordglob. 
 
igår satte jag upp en tavla med litte snygga motiv på. fancy!
 
köket!! ny matt(or) plus lampan.gillör svartvitt. Men vafan ska jag ha i fönstret? allt ser så pluttigt ut.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: hogie

Var är tavlan ifrån? Jättefin! Du måste ha större växter i fönstret! Plantagen hade halva priset på gröna växter iaf förra veckan, de kanske har det än. Folk är så mesiga med växter hemma. Don't be shy with greens, säger jag.

Svar: ja! funderar på att köpa någon skitstor monsterväxt/klätterväxt. det värsta är ju kattjävlarna som gillar att riva och tugga i sig allt som är grönt. gah!
Hittade fina bilder på nätet som jag...eh, printade ut på skrivaren. ;)
din apa i etern.

2013-01-24 @ 13:44:03
URL: http://hogieskill.blogg.se
Postat av: hogie

Vi köpte svärmorstunga sist. De är enorma och katterna har inte varit på dem! (än iaf...)

Svar: Åh va fin blomma! Sån kanske det blir och kanske en fikus!!
din apa i etern.

2013-01-25 @ 14:06:12
URL: http://hogieskill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0