ja må smoofie leva + lite gym

Idag började gym-peppen!!!!!!!!!!!! Eller tja, tränade inte på gymmet, men vi gick dit och kollade på det iallafall, fick en liten rundtur osv. Alltid något mottafuckaz!! 
Och så gick vi (ja o hannill!) en långpromix såhär på möra. Gu va gött, fast nu kanske någon tror att jag kommer att starta en fitness-blogg och börja flexa mina muskler i tid o otid. Det kommer ej att hända!! Relalalaxa!
 
Idag fyller min lilla smoofie år, han fick inte frukost på sängen, men jag kastade paket på honom i sömnen och krävde att han skulle öppna dom, sen har jag sjungit "ja må han leva" hela morgonen, vilket ej var så uppkattat. :(((
I present fick han värmestrumpor och en rakhyvel deluxe!! Han har kalla fötter och är rätt skäggig nu! fniss!
 
Nu = frukost. Puss
 
morgonpepptjejen!! Haha, hade ingen pappersmugg till kaffet, så det blev taco-kaffet!! mmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0