min företagsbebis <3

Hatar när folk kallar sina företag för "mitt lilla barn" osv. Om mitt företag hade varit ett barn hade det antagligen varit Hin Håle själv, har noll koll just nu, alltså NOLL. Mitt företag lever lixom på post-it lappar och oftast i mina jackfickor. Min ekonomi? Vet ej. Är jag rik eller fattig? Hur mycket blir momsen på? Ingen vet.
 
Lite rock´n´roll-företag med andra ord. Men imorrn ska jag äntligen träffa revisorn (har varit utan revisor ett tag nu, och då brakade helvetet lös) Fick massa spännande uppgifter att göra sist vi sågs, och förut så fick jag hets-paniken och skrev ut allt jag hittade på företagskontot. HAHA. Det kan bli spännande det här, men så är det när man lever rock´n´roll-företagsliv!! 
 
puss
 
(kakao-ögonen ser dig!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0