30-års gallej!!

I lördags var jag på Peters 30-årsfest! Vilket var en överraskning för både mig och Peter då jag råkade anmäla mig till kalaset 30 minuter före ankomst. Hehe. 
Han hade hyrt en dretstor lokal och massa gamla bekantskaper fanns synliga. Jag hade med mig både öl och nervöst humör. 
Björn var där! Björn var en kompis till mig och sudden (och resterande av "gamla gänget"). Tror inte att jag sett honom på ca 4 år???? Han är skåning så ibland får man gissa sig fram till vad han säger. Men det var kul. 
 
Mitt nervösa humör höll i sig relativt länge. Kan bli jävligt nervig och tyst när det är folk i stora lass som jag halvkänner, rätt märkligt då jag är så social annars. När jag äntligen hade lugnat ner mig så fick jag ett...eh, konstigt besked som jag ej hanterade så snyggt, sen var nervositeten på´t igen. 
 
I övrigt så var det skitkul! Fick göra trumvirvel till Tommy som agerade stå-upp-komiker. Tyckte att jag skötte mig exeptionellt bra förutom att jag fick lätt storhetsvansinne och ville göra trumvirvlar hela tiden. Sen blev det discodans till både Leila K och YMCA. Lövley. 
 
När vi skulle gå så ramlade Björn på väg till bussen och slog upp halva kroppen (i vanlig ordning) sen blödde han ner typ allt. Men han var rätt nöjd ändå.
 
Tack för en asbra kväll Pubis!
 
Old ze gang!
Födelsedagsbarnet läser tipspromenad!!
 
Kan det vara världens lyckligaste trummis där bak??
 
Sudden fångade graciöst flingpaket med munnen
 
och avslutningsvis - blödande björn!!
 

Kommentarer
Postat av: Rävfan

Haha Björn! <3 Synd att man inte var där :/

Svar: Ja det var riktigt skitkul!
din apa i etern.

2013-08-02 @ 17:38:50
Postat av: Diddi

Haha, älskar att du använder ordet "dretstor"

Svar: Men det heter ju det! ;(
din apa i etern.

2013-08-05 @ 18:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0