Disco-onsdag!!

Var på disco-onsdag i...onsdags. Började hos sudden efter en ofrivillig joggningstur till bussen. Att jag aldrig lär mig att gå i tid. 
Martin försökte visa hur man löste rubriks kub, blev vansinnig och gav upp efter ca 2 minuter. 
en begav vi oss av till stan! Köpte en billig öl, och en bloody mary. Tänkte att jag skulle undvika att bli bakfull så jag slutade att dricka efter klockan tolv. Funkade inte. Blev bakfull som en jävla emu ändå. Måste bero på min stigande ålder.
 
Iallafall, Peter Siepen körde onsdags-disco och han agerade DJ. Tycker Peter Siepen är helt jävla fantastisk. Han är en riktig jädra karaktär alltså. Älskar folk med karaktär och skojjiga stilar. Gick fram och tog kort med honom! (hur gammal var jag nu igen..?) Sen önskade jag en låt och fick prata i mikken!! HIHI, bjöd på en discodans och han uppmanade folk att applådera. Kände mig som en disco-artist. 
 
Kvällen fortsatte i dansens tecken, dansade i typ flera timmar. Iallafall så var det skitkul! Tack för en awesomness kväll Linda, sudden, martin! 
 
 
ser ni hur glad jag var???
(bild snodd från Lindas instagram!!)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0