Gingerhead!!

Nu är vi tre gingers i familjen! Jag, Jownas inklusive röd kisse.
 
Igår blekte jag röva ur håret. Blev förvånandsvärt bra. Blev läckert orange-koppar. I LÖVE KOPPAR! Hade jag fått välja hade alla haft kopparfärgat hår. Idag gick jag hem till en kollega och fick en mini-ombre plus lite poppigare koppar. Poppikopp!
 
Fast jag fundilerar hårt på att dra i en röd färg oxå, plus att spara kopparen i topparen? Vet ej. Nu skall jag bara njuta kopper-style!
 
Ikväll blir det påskfirande i ren och skär öl-anda på nära pub/krog. Känns göddigt. Glad pårre på er!
 
 
(P.S, ja, håret blev megaslitet, men vem fan bryr sig :)))
 
igår - blekning, orange + påskgul hårbotten.
 
idag - mer köpper. Fan vad svårt det är att fånga på bild förresten. Och ja, jag har en ny skjorta som jag älskar hårt. Fladdrigt is the shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0