gröna ferran!

I lördags hade vi en fest med st.patricksday-tema!!! Dom flesta hade gröna kläder, utan jag som fegade ut i sista sekunden och ville ha vitt istället. Lame tjej!
Förra helgen blev jag spritfull så jag undvek spriten in i det sista och höll mig till bärsandet. När vi hade förgallejat lite så gick vi självklart till den irländska puben där jag knappt kom in för det var stolar fan överallt. Ingen sjöng irländska sånger till min stora besvikelse. Sudden köpte en irländsk kaffe, den var god. 
 
Snabbt försvann halva gänget och vi följde efter och gick till pub nr 2, bishop arms. Trevligt ställe med både böcker och äcklig öl. 
 
summa summarum så var kvällen helt värd! trevligt fölk och göddig öl! Pöss
 
folk i soffan!!
 
 
 
Jenny tittade genom glaset!!!
 
sara och madde på bishops!

Kommentarer
Postat av: hogie

Det bor en fullgubbe i samma trappuppgång som vi har våra kontor i. Igår kom han instörtandes och bara "Tääänkte bara önska HAPPY SAINT PATRICK'S DAY!!". Han kör ett flerdagarsfirande.

Svar: Haha!!! Snacka om att gå all in!!
din apa i etern.

2013-03-20 @ 11:18:54
URL: http://hogieskill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0